Seminář #1: Práce s informacemi v postfaktické době |
|
Anotace: Seminář zaměřený na kritické čtení mediálních obsahů. Představí různé formy mediálních obsahů, na nichž ukáže možné manipulace či zkreslení. Věnuje se podobám ovlivňování obsahu, dezinformacím i propagandě. Ukáže různé tváře titulků, formy skryté manipulace, stylistické podoby, atd. Účastník semináře pochopí jak vnímat různá mediální sdělení v kontextu s celým spektrem možných ovlivňujících faktorů, od vlastnictví, přes způsoby financování až k prezentační formě odpovídající cílovým skupinám. Lektor: Bedřich Musil Délka trvání: 2 – 4 hodiny (dle požadavku na rozsah) |
|
více informací o tomto semináři |
Seminář #2: Mediální gramotnost jako zásadní kompetence pro 21. století |
|
Anotace: Seminář zaměřený na roli mediální gramotnosti v dnešním světě. Vybudování této kompetence a orientace v problematice médií je v dnešní době zcela zásadní pro pochopení zprostředkované podoby světa a událostí, které ho utváří. Seminář obsahuje nejen seznámení se základními aspekty, které mediální gramotnost utvářejí, ale zaměřuje se též na nástroje, kterými ji zvyšovat jak u v procesu sebevzdělávání, tak při zprostředkování dalším osobám. Lektor: Bedřich Musil Délka trvání: 2 – 4 hodiny (dle požadavku na rozsah) |
|
více informací o tomto semináři |
|
|
Anotace: Seminář zaměřený na roli a postavení nových médií, osud těch tradičních a možnou budoucnost obou. Úskalí pohybu v prostoru nových médií, zóny pro zvýšenou ostražitost a rostoucí požadavky na připravenost uživatelů. Velkou pozornost věnuje zejména fenoménu sociálních médií, občanské žurnalistice a jejich vztahu k uživatelům. Na konkrétních příkladech ukazuje nová média jako příležitost pro nové formy mediální komunikace i rizikové prostředí pro nepřipravené konzumenty. Věnuje se též možnému využití nových médií pro marketingovou komunikaci. Lektor: Bedřich Musil Délka trvání: 4 hodiny |
|
více informací o tomto semináři |
Naši lektoři |
MediaGram created with by Amelisoft s.r.o. © 2024